Niinkuin kiroileva Siili asian ilmaisi. Mua jotenkin ahdistaa joulukin, ku en oo oikeen jouluihminen. Jouluruoka kyllä kelpaa sen pari päivää vuodessa, mut voisin mä sen vaihtaa Pizzaankin ja jos ei oo tullut ennen esiin, ni mä tykkään Kiroilevasta Siilistä, niinkuin moni muukin, mut samaistuin tähän hahmoon, niinkuin meistä varmaan aika moni enemmän tai vähemmän. Vois sanoa meissä asuu Kiroileva siili. Ainaki välillä ajatuksissaan, vaikkei niin paljon kiroilisikaan. Mä kyllä kiroilenkin, vaikkei fiksua kuvaa annakaan. Se on  kuitenkin se vakio, tai voi nyt...  Sähkärin takana mulla on tosin Kiroileva Siili joka pyytää Anteeksi eikä kiroile. Sit löytyy pari mukia, lakanasetti, alushousuja (senhän kaikki tahtoo tietää. :D) Pyyhe, jossa tyttösiili kysyy "onks mun piikit hyvin" jonka sain tässä joskus joululahjaksi ja mitäs vielä...  Ois niitä tuotteja enemmänkin saatavissa, mut ei mulla kuitenkaan oo kauhean kattavaa kokelmaa. Eikä toisaalta tarvikaan kaikkia olla, ettei tuu Kiroileva Siili yliannostusta.